Bereik ons ook via WhatsApp
Vanaf 8 november kunt u via WhatsApp een bericht naar de gemeente sturen.
Gebruik hiervoor ons gewone telefoonnummer (0341) 56 73 21. WhatsApp is vooral geschikt als u korte en duidelijke vragen heeft. Als uw vraag wat uitgebreider is, dan kunt u beter met ons bellen.
Wanneer zijn we bereikbaar?
Wij lezen en beantwoorden WhatsApp-berichten op de tijden dat we ook telefonisch bereikbaar zijn. Dat is op maandag tot en met donderdag van 08.00 tot 17.30 uur, en op vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur. Berichten die we buiten deze uren krijgen, beantwoorden we de eerstvolgende werkdag. U krijgt binnen 24 uur een reactie.
Stuur geen persoonsgegevens mee
Er mogen alleen foto’s aan uw WhatsApp-bericht worden toegevoegd. Stuur geen andere bijlagen, zoals gesproken berichten of videogesprekken. Zet ook geen persoonlijke informatie in uw bericht, zoals uw BSN-nummer, financiële informatie of een (email)adres. Wij versturen zelf ook geen privacygevoelige informatie via WhatsApp. Is het toch nodig om persoonlijke informatie te delen? Dan maken wij graag een afspraak met u voor een persoonlijk gesprek. Dit kan via www.ermelo.nl/afspraak.
Meldingen en klachten niet via WhatsApp
Meldingen en klachten kunt u op een andere manier bij ons melden:
- Geef meldingen over de openbare ruimte door via www.ermelo.nl/meldpunt of de ‘buiten beter’-app
- Geef klachten door via het klachtenformulier op www.ermelo.nl/klacht.